12. 10. 2020
Pondělí 8 - 13 hod.
Úterý na objednání
Středa 8 - 13 hod.
Čtvrtek na objednání
Pátek na objednání
Toto omezení úředních hodin se neuplatní u klientů, kterým byl potvrzen termín k dostavení se na pracoviště Úřadu práce ČR.
Z důvodu omezení osobního kontaktu státních zaměstnanců, zaměstnanců a dalších úředních osob s klienty/veřejností na nezbytně nutnou úroveň bude provedeno takto:
1. Bude upřednostňován písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobním kontaktem ve všech případech, kdy je to možné; to nevylučuje osobní kontakt s klienty/veřejností v úředních hodinách za dodržení stanovení protiepidemických podmínek.
2. Příjem dokumentů od klientů/veřejnosti bude realizován přednostně prostřednictvím elektronické komunikace a podatelny v úředních hodinách. U budovy Úřadu práce ČR bude zajištěna schránka pro příjem podání.
Vstup do budov Úřadu práce ČR je omezen na úřední hodiny, v jiném čase pouze klientům/veřejnosti, kterým byl předem potvrzen termín k dostavení se na pracoviště Úřadu práce ČR.
Minimalizuje se pohyb klientů/veřejnosti po budovách Úřadu práce ČR tak, aby se vyřizovaly pouze nezbytné a cílené návštěvy. Pro osobní jednání je preferováno objednání online nebo telefonicky.
Adresa:
Obec Horní Bojanovice
Horní Bojanovice č.p. 96,
693 01
pondělí a středa
7:30 - 12:00, 13:00 - 17:00
pondělí a středa
7:00 – 12:00, 12:30 – 17:00
úterý a čtvrtek
7:00 – 12:00, 12:30 – 15:30
pátek
7:00 - 12:30
Ladislav Kachyňa
tel: 519 414 233
mobil: 724 168 723
e-mail: starosta@hornibojanovice.cz
Jiří Šlancar
mobil: 731 698 689
Irena Háčková
tel: 519 414 233
mobil: 602 119 864
email: ucetni@hornibojanovice.cz, info@hornibojanovice.cz