Oznámení o omezení provozu Městského úřadu Hustopeče

25. 9. 2020

Vážení občané 

V souvislosti s probíhající pandemií onemocnění COVID-19 vyhlašuji s účinností od čtvrtka 24.9.2020 do odvolání pro provoz v budovách Městského úřadu Hustopeče následující omezující opatření:

1. Vstup do budov Městského úřadu Hustopeče se zakazuje bez ochranných prostředků dýchacích cest (nos, ústa).

2. Vstup na všechna pracoviště Městského úřadu Hustopeče je možný pouze po předchozím potvrzeném objednání (e-mailem, telefonem, přes webový objednávkový systém). Kontakty na jednotlivá pracoviště jsou uvedeny níže. Bez předchozího potvrzeného objednání nebudete do budov MěÚ vpuštěni.

3. Zakazuje se vstup osobám v karanténě nebo mající příznaky nemoci Covid-19.

4. Úřad bude s klienty komunikovat přednostně telefonicky, e-mailem, datovou schránkou, písemně.

5. Provoz podatelen zůstává zachován. 

6. Úřední hodiny jsou zachovány. Pondělí a středa 08:00 - 17:00 hod., úterý a čtvrtek 08:00 - 14:00 hod., s polední přestávkou 11:30 - 12:30 hod.

7. Postup pro objednávání: pro vyřízení Vašeho požadavku využijte, prosím, níže uvedených kontaktů, na které zavolejte, případně pošlete zprávu s požadavkem na objednání. Objednávejte se nejpozději den předem. Na aktuální den se již nepůjde objednat!
Kontaktní pracovník ověří, zda je ve Vámi požadovaném termínu volno.
Termín Vám potvrdí, případně Vám zavolá zpět na domluvu náhradního termínu. 
Při objednávání e-mailem, uvádějte i telefonní kontakt, abychom Vás mohli kontaktovat zpět pro upřesnění termínu nebo případné změny. 

8. Vstup do budov: přijdete do vstupních prostor budovy, kde pracovnice podatelny ověří v seznamu Vaše objednání. Čas pro vpuštění do prostor úřadu bude ve sjednanou dobu s rozmezím max. ±10 minut. Mimo tento časový interval nebudete vpuštěni.

Odůvodnění: Objednáváním chceme omezit shlukování osob v prostorách MěÚ a současně chceme zajistit zachování poskytování našich služeb v maximálním možném rozsahu.

Děkuji za pochopení a dodržování nastaveného režimu.

MVDr. Pavel Michalica, tajemník městského úřadu

Obecní úřad

Adresa:
Obec Horní Bojanovice
Horní Bojanovice č.p. 96,
693 01


Úřední hodiny:

pondělí a středa
7:30 - 12:00, 12:30 - 17:00


Pracovní doba:

pondělí a středa
7:00 – 12:00, 12:30 – 17:00

úterý a čtvrtek
7:00 – 12:00, 12:30 – 15:30

pátek
7:00 - 12:30


Kontakty:

starosta

Ladislav Kachyňa
tel: 519 414 233
mobil: 724 168 723
e-mail: starosta@hornibojanovice.cz

místostarosta

Jiří Šlancar
mobil: 731 698 689

účetní

Irena Háčková
tel: 519 414 233
mobil: 602 119 864
email: ucetni@hornibojanovice.cz, info@hornibojanovice.cz

Nahoru